Lojalumo programa

Pirk, kaupk ir gauk daugiau!
Prisijunk prie mūsų Lojalumo programos „MrBiceps eurai“ ir gauk* 5% MrBiceps eurų nuo kiekvieno užsakymo.
Kaupk MrBiceps eurus ir iškeisk juos į papildomą nuolaidą iki 20%!
Mėgaukis specialiais pasiūlymais, dovanomis ir akcijomis tik nariams.
*MrBiceps eurai įskaitomi praėjus 14 dienų po pilnai įvykdyto užsakymo.
Lojalumo programa startavo 2025 m. rugsėjo 25 d.
Lojalumo programos taisyklės atnaujintos 2025 m. lapkričio 13 d.
LOJALUMO PROGRAMOS „MRBICEPS EURAI“ TAISYKLĖS
- PAGRINDINĖS SĄVOKOS
1.1. Elektroninė parduotuvė – elektroninė parduotuvė „MrBiceps“, veikianti internetu, adresu www.mrbiceps.lt.
1.2. Prekės – maisto papildai, maisto prekės, sporto įranga, aksesuarai ir kitos prekės, parduodamos Elektroninėje parduotuvėje.
1.3. Taisyklės – Elektroninės parduotuvės (www.mrbiceps.lt) naudojimosi taisyklės.
1.3. Pirkėjas – kaip apibrėžta Taisyklių 1 skyriuje “Pagrindinės sąvokos”;
1.4. Pardavėjas – kaip apibrėžta Taisyklių 1 skyriuje “Pagrindinės sąvokos”;
1.5. Paskyra – Pirkėjo registracijos Elektroninėje parduotuvėje rezultatas – skaitmeninė erdvė, Pirkėjo profilis bei duomenų sąskaita (angl. account), kurioje saugomi visi Pirkėjo asmens ir kiti duomenys, jo pirkimų istorija, nustatymai, sutikimai bei visa kita su Pirkėju susijusi informacija.
1.6. Lojalumo programa – Pardavėjo vykdoma lojalumo programa „MrBiceps eurai“, pagal kurią Pirkėjai gali gauti papildomas nuolaidas ir (arba) kitas komercines, rinkodaros naudas apsipirkdami Elektroninėje parduotuvėje.
1.7. Lojalumo programos taisyklės – taisyklės, kurios nustato Lojalumo programos „MrBiceps eurai“ sąlygas ir dalyvavimo Lojalumo programoje tvarką.
1.8. MrBiceps eurai – matavimo vienetas, kuriuo apskaičiuojama ir tvarkoma viena iš Lojalumo programos teikiamų naudų – papildoma kaupiamoji nuolaida.
1.9. Privatumo politika – MB Biceps privatumo politika, kurioje apibrėžiama Pirkėjų duomenų tvarkymo tvarka. Privatumo politika skelbiama internete www.mrbiceps.lt.
1.10. Užsakymas – Pirkėjo pateiktas užsakymas Elektroninėje parduotuvėje Prekėms įsigyti.
1.11. Lojalumo programos dalyvis – Pirkėjas patvirtinęs dalyvaujantis Lojalumo programoje (atitinkantis Lojalumo programos dalyviams keliamus reikalavimus ir patvirtinęs sutikimą dalyvauti Lojalumo programoje).
1.12. Tiesioginė rinkodara – asmeniui tiesioginės komunikacijos būdais (el. paštu, paštu, SMS žinute, skambučiu ar kitu tiesioginės komunikacijos būdu) teikiama rinkodaros informacija, reklama, pasiūlymai, kvietimai ir pan.
1.13. Akcija – yra Elektroninės parduotuvės komercinis rinkodaros pasiūlymas Pirkėjams įsigyti tam tikrų Prekių ar paslaugų palankesnėmis sąlygomis nei galioja perkant įprastai (pavyzdžiui, įvairios nuolaidos, papildomos nuolaidos su nuolaidų kodais, apimties nuolaidos „du už vieno kainą“, dovanos arba specialios nuolaidos perkant tam tikras prekes ir/ar perkant už tam tikrą sumą, greitesnis arba nemokamas pristatymas bei kitos naudos).
- BENDROSIOS NUOSTATOS
2.1. Šios Lojalumo programos taisyklės nustato bendrąsias dalyvavimo Lojalumo programoje sąlygas. Santykius, kurių nereglamentuoja šios Lojalumo programos taisyklės arba reglamentuoja juos tik iš dalies, reguliuoja Taisyklės, Privatumo politika ir Lietuvos Respublikos teisės aktai bei komercinių ar rinkodaros akcijų, kampanijų, kuriose teikiami pasiūlymai Lojalumo programos dalyviams gauti papildomas naudas, sąlygos.
2.2. Lojalumo programoje dalyvauti ir jos privalumais naudotis (papildomomis nuolaidomis, dovanomis bei kitais pasiūlymais) gali tik Elektroninėje parduotuvėje Paskyrą susikūrę Pirkėjai ir atitinkamus sutikimus pateikę asmenys – Lojalumo programos dalyviai.
- TAPIMAS LOJALUMO PROGRAMOS DALYVIU
3.1. Lojalumo programos dalyviais gali tapti fiziniai ir juridiniai asmenys, kurie atitinka Taisyklėse pateiktą Pirkėjo apibrėžimą.
3.2. Asmuo gali būti Lojalumo programos dalyviu, jei:
3.2.1. asmuo yra Pirkėjas – asmuo yra Elektroninėje parduotuvėje susikūręs galiojančią Paskyrą;
3.2.2. asmuo sutinka gauti informacinius Tiesioginės rinkodaros pranešimus bent vienu būdu (el. paštu ir/arba SMS žinute) – savo Paskyroje yra patvirtinęs galiojantį sutikimą Tiesioginei rinkodarai ir nurodęs bent vieną pranešimų siuntimo būdą.
3.2.3. asmuo yra susipažinęs su Lojalumo programos taisyklėmis ir sutinka dalyvauti Lojalumo programoje – savo Paskyroje yra pateikęs galiojantį sutikimą dalyvauti Lojalumo programoje.
3.3. Patvirtinti atitinkamus sutikimus ir tapti Lojalumo programos dalyviu galima šiais būdais:
a) registracijos Elektroninėje parduotuvėje metu (tampant Pirkėju), patvirtinus atitinkamus sutikimus;
b) prisijungus prie savo Paskyros ir patvirtinus atitinkamus sutikimus;
c) paskambinus Elektroninės parduotuvės klientų aptarnavimo telefonu (kurio pokalbiai yra įrašomi), žodžiu aiškiai pateikus prašomus asmens duomenis, atsakius į užduotus klausimus bei aiškiai patvirtinus atitinkamus savo sutikimus. Šiuo pagrindu Pirkėjo pateikti duomenys bei patvirtinti sutikimai bus fiksuojami Elektroninės parduotuvės sistemose, taps galiojantys ir bus pasiekiami Pirkėjo vardu sukurtoje Paskyroje.
3.4. Lojalumo programos dalyvis privalo saugoti savo prisijungimo prie Paskyros duomenis ir neatskleisti jų tretiesiems neįgaliotiems asmenims.
3.5. Pirkėjų, dalyvaujančių Lojalumo programoje, asmens duomenys tvarkomi Privatumo politikoje nustatyta tvarka.
- PAPILDOMOS AKCIJOS (NUOLAIDOS, DOVANOS IR KITI PRIVALUMAI)
4.1. Elektroninėje parduotuvėje visiems Pirkėjams taikant įprastas Akcijas, Lojalumo programos dalyviams dar gali būti taikomos papildomos Akcijos – papildomos nuolaidos, dovanos bei kiti privalumai, kurie galioja tik Lojalumo programos dalyviams.
4.2. Šios Lojalumo programos dalyviams skirtos papildomos Akcijos gali būti taikomos kartu su įprastomis Akcijomis arba vietoj įprastų Akcijų. Tai priklauso nuo kiekvienos Akcijos sąlygų (Akcijos sąlygose gali būti nurodoma, ar šios Akcijos nuolaida ar kitoks Akcijos pasiūlymas gali būti sumuojamas, derinamas su kitomis Akcijomis arba ne).
4.3. Apie tai, kuriai Prekei ar kokiam apsipirkimui galioja papildomos specialiai Lojalumo programos dalyviams skirtos Akcijos, informacija yra pateikiama Elektroninėje parduotuvėje, Akcijoje dalyvaujančių prekių polapiuose, Prekių kategorijų bei kituose susijusiuose polapiuose esančiuose prekių sąrašuose ar Akcijų aprašymuose, Akcijų informaciniuose polapiuose, reklaminiuose skydeliuose, Akcijų reklamoje vidiniuose (naujienlaiškiai el. paštu, SMS žinutės, informacija Elektroninėje parduotuvėje, Paskyroje, žodžiu konsultacijos metu bei kitais būdais) bei išoriniuose (socialiniai tinklai, interneto portalai, televizija, radijas ir kitos informacijos priemonės) informacijos kanaluose. Reklamoje įprastai pateikiamos esminės Akcijos sąlygos, o visa išsami informacija pateikiama Elektroninėje parduotuvėje.
4.4. Lojalumo programos dalyviams skirtos papildomos Akcijos bei jose dalyvaujančios Prekės skelbiamoje reklamoje ar kitoje informacijoje yra žymimos specialiais ženklais, kurių reikšmė yra paaiškinta Elektroninėje parduotuvėje viešai skelbiamoje informacijoje.
- PAPILDOMA KAUPIAMOJI NUOLAIDA UŽ MRBICEPS EURUS
5.1. Elektroninėje parduotuvėje MrBiceps eurus gali gauti tik Pirkėjai, dalyvaujantys Lojalumo programoje. Sukauptus MrBiceps eurus jie gali matyti savo Paskyroje ir panaudoti – iškeisti į papildomą nuolaidą pirkiniui (krepšeliui).
5.2. Vieno MrBiceps euro (1 vnt.) vertė yra 1 € (su PVM). Šiuo santykiu MrBiceps eurai yra apskaičiuojami ir juos suteikiant, ir juos panaudojant – keičiant į papildomą nuolaidą.
MrBiceps eurų gavimas
5.3. MrBiceps eurai suteikiami tik Pirkėjams, dalyvaujantiems Lojalumo programoje, kaip atlygis Elektroninėje parduotuvėje užsisakius bet kurias Prekes. MrBiceps eurai taip pat gali būti suteikiami pasinaudojus specialiais pasiūlymais ar Akcijomis, kaip dovana tam tikromis progomis arba kaip kompensacija.
5.4. MrBiceps eurai suteikiami automatiškai pagal 5.7. punkte nustatytas sąlygas, jų kiekis / vertė sudaro 5 (penkis) procentus Prekių sumos.
5.6. Pirkėjui suteikti MrBiceps eurai yra įskaitomi ir tvarkomi Paskyroje, specialioje MrBiceps eurų sąskaitoje. Paskyroje pateikiama informacija apie MrBiceps eurų gavimą, jų galiojimą, panaudojimą bei kita susijusi informacija.
5.7. Už Pirkinį priklausantys MrBiceps eurai į Pirkėjo MrBiceps eurų sąskaitą yra įskaitomi po 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų nuo momento, kai užsakymas yra pilnai įvykdytas (jo būsena – „Atsiimtas vietoje“ arba „Pristatytas“). Šie taškai gali būti naudojami jau kitam Pirkėjo pirkiniui.
MrBiceps eurų panaudojimas
5.9. Lojalumo programos dalyviai apsipirkdami Elektroninėje parduotuvėje gali savo sukauptus MrBiceps eurus iškeisti į papildomą nuolaidą pirkiniui, kuri gali siekti iki 20 (dvidešimt) procentų pirkinio sumos. Didžiausias galimas panaudoti MrBiceps eurų kiekis yra apskaičiuojamas automatiškai ir parodomas Pirkėjui prieš atsiskaitant už Pirkinį.
5.10. Už MrBiceps eurus suteikiama papildoma nuolaida negalioja pristatymo ir pakavimo paslaugai, t. y. Pirkėjas bet kokiu atveju privalės visiškai susimokėti įsigytų Prekių pristatymo bei pakavimo mokestį.
5.11. Pirkiniui už kurį jau atsiskaityta, panaudoti MrBiceps eurų (gauti papildomą nuolaidą) nėra galimybės.
5.12. Jei Pirkinys, kuriam buvo panaudoti MrBiceps eurai, dėl kokių nors priežasčių buvo atšauktas (už Pirkinį neatsiskaityta, Pirkinys neatsiimtas, Pirkinys grąžintas ir pan.), tam pirkiniui panaudoti MrBiceps eurai grąžinami Pirkėjui.
5.13. Panaudoti MrBiceps eurai yra išskaitomi iš Pirkėjo MrBiceps eurų sąskaitos ir MrBiceps eurų likutis atitinkamai sumažėja.
5.14. Panaudojant MrBiceps eurus, pirmiausia yra naudojami anksčiausiai gauti (seniausi) Pirkėjo galiojantys MrBiceps eurai, o vėliau naujesni.
5.15. MrBiceps eurai nėra keičiami į pinigus, Prekes ar kitas materialines vertybes. MrBiceps eurai gali būti panaudoti tik papildomai nuolaidai gauti.
MrBiceps eurų galiojimas
5.16. Pirkėjui suteikti MrBiceps eurai galioja 90 (devyniasdešimt) kalendorinių dienų, per šį laikotarpį jie gali būti panaudoti papildomai nuolaidai gauti.
5.17. MrBiceps eurų galiojimo terminu nepanaudoti MrBiceps eurai yra anuliuojami ir išskaitomi iš MrBiceps eurų sąskaitos – MrBiceps eurų likutis sumažėja.
5.18. Pirkėjui atšaukus savo sutikimą naudotis Elektronine parduotuve ir uždarius Paskyrą, visi jo sukaupti ir galiojantys MrBiceps eurai yra anuliuojami, MrBiceps eurų sąskaita uždaroma, visa informacija yra pašalinama Privatumo politikoje numatyta tvarka.
- ASMENINIAI PASIŪLYMAI
6.1. Lojalumo programos dalyviai savo Paskyroje ar kitu būdu patvirtinę sutikimą asmeniniams pasiūlymams ir profiliavimui, gali gauti specialių, asmeniškai jiems pritaikytų pasiūlymų gauti asmenines nuolaidas, dovanas, Akcijas bei kitas papildomas naudas.
6.2. Pirkėjui patvirtinus sutikimą Asmeniniams pasiūlymams ir profiliavimui, Elektroninė parduotuvė, siekdama atrinkti aktualiausius ir naudingiausius pasiūlymus, analizuos prieinamus Pirkėjo duomenis, pagal gautą informaciją atrinks tinkamiausius pasiūlymus, galiojančias Akcijas, formuos individualius pasiūlymus ir Akcijas, informuos Pirkėją tiesioginės rinkodaros priemonėmis, Pirkėjo pasirinktais būdais (el. paštu, SMS žinute ar pan.)
6.3. Pirkėjui skirti asmeniniai pasiūlymai ir Akcijos yra konfidenciali, asmeniškai Pirkėjui skirta informacija. Pirkėjas gali jais pasinaudoti tik pats, prisijungęs prie savo Paskyros.
6.4. Asmeninių pasiūlymų atskleidimas kitiems asmenims ar viešai yra draudžiamas ir gali būti traktuojamas kaip nesąžininga, piktybinė veikla.
- DALYVAVIMO LOJALUMO PROGRAMOJE PABAIGA
7.1. Dalyvavimas Lojalumo programoje pasibaigia bet kuriuo iš šių atvejų:
a) kai Lojalumo programos dalyvis atšaukia (panaikina) savo duotą sutikimą dalyvauti Lojalumo programoje – atlieka atitinkamus veiksmus Paskyroje, apsisprendimą praneša klientų aptarnavimo specialistams telefonu, el. paštu ar kitu būdu.
b) kai Lojalumo programos dalyvis atšaukia (panaikina) savo duotą sutikimą tiesioginei rinkodarai bent vienu kanalu (dalyvavimo Lojalumo programoje sąlyga yra sutikimas tiesioginei rinkodarai) – atlieka atitinkamus veiksmus Paskyroje, apsisprendimą praneša klientų aptarnavimo specialistams telefonu, el. paštu ar kitu numatytu būdu.
d) Lojalumo programos dalyviui atšaukus savo sutikimą naudotis Elektronine parduotuve ir/arba atšaukus įgaliojimą tvarkyti asmens duomenis, kaip numatyta Privatumo politikoje – atlikus atitinkamus veiksmus Paskyroje, apsisprendimą pranešus klientų aptarnavimo specialistams telefonu, el. paštu ar kitu numatytu būdu.
e) Elektroninei parduotuvei vienašališkai atšaukus galimybę dalyvauti Lojalumo programoje dėl Pirkėjo piktybinės ir/ar kenkėjiškos veiklos ir/ar Lojalumo programos taisyklių nesilaikymo.
f) Elektroninei parduotuvei vienašališkai pakeitus Lojalumo programos dalyvavimo sąlygas iš esmės arba nutraukus Lojalumo programos vykdymą.
7.2. Nutraukęs savo registraciją Lojalumo programoje, Pirkėjas vėliau gali vėl užsiregistruoti, išskyrus atvejus, kai dalyvavimas nutraukiamas dėl Pirkėjo piktybinių veiksmų ar Lojalumo programos taisyklių nesilaikymo.
- BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
8.1. Šios Lojalumo programos taisyklės paruoštos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Lojalumo programos taisyklių reglamentuojamiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė, nebent pagal 2008 m. birželio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 593/2008 dėl sutartinėms prievolėms taikytinos teisės (Roma I) 6 straipsnio 2 dalį ir Pirkėjo įprastinės gyvenamosios vietos valstybės teisės imperatyvias (privalomas) vartotojų teisių apsaugos nuostatas gali būti taikoma kitos valstybės teisė.
8.2. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su Lojalumo programa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
8.3. Pardavėjas turi teisę keisti Lojalumo programos taisykles. Lojalumo programos taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo Elektroninėje parduotuvėje ir taikomi tik tiems Užsakymams, kuriuos Pirkėjas atlieka Lojalumo programos taisyklėms galiojant, pagal aktualią redakciją. Apie Lojalumo programos taisyklių pakeitimus Pardavėjas informuos Pirkėją elektroniniu paštu ar / ir pateikdamas informaciją Paskyroje. Jei Pirkėjas po Lojalumo programos taisyklių pakeitimų paskelbimo bet kokiu būdu naudojasi Elektronine parduotuve, laikoma, kad jis sutinka su visais Lojalumo programos taisyklių pakeitimais. Aktualią Lojalumo programos taisyklių versiją galite rasti internete www.mrbiceps.lt ir atsisiųsti, jei reikia.